Wilt u op de hoogte blijven van wat er allemaal gebeurt?
Kijk dan op de website van:

Indisch Platform 2.0!

SVJ is daar ook lid van, daar staat de laatste informatie!

SVJ Nieuwsbrief

Stichting voor de belangen van de slachtoffers van de Japanse concentratiekampen in Nederlands-Indië en andere door Japan bezette gebieden in Zuid-oost Azië.

Foundation in support of the victims of Japanese concentrationcamps in the Dutch East Indies and other by Japan occupied territories in South-East Asia.

Slachtoffers van de japanse concentratiekampen in Nederlands-Indië

Start hier/ Start Here
Naar de Nederlandse pages      To the English Pages

De vergeten oorlog
Er leven nog ettelijke tienduizenden Nederlandse staatsburgers, die de Tweede Wereldoorlog in Zuidoost Azië hebben meegemaakt, in het voormalig Rijksdeel Nederlands Indië.
Op 8 maart is het 76 jaar geleden, dat het Koninklijk Nederlands Indische Leger KNIL capituleerde en Japan het bewind overnam.

Heeft u of uw familie ook in een kamp gezeten?
Bent u geïnteresseerd in de geschiedenis van de bezetting van Japan in Nederlands-Indië en de ervaringen van oorlogssslachtoffers?

SVJ streeft naar rechtsherstel voor de vervolgings-slachtoffers van de Japanse bezetting 1942-1945 en bekendmaking van een deel van de Nederlandse geschiedenis tijdens WO II in het voormalige N.O.I.

Postbus per 2023 opgeheven - contact: info@svjappenkamp.nl - website: www.svjappenkamp.nl - made for 1024x768 setting.

Photo Men in camp: opname gemaakt door J.P.J. Kosak in Si Rengo Rengo - collectie SNSD, E.L. van Rouveroy van Nieuwaal.
Photo bowing Women: Women and Children in Tjideng Camp. ©Lunet, Naarden

Copyright © 2001-2020 Stichting Vervolgingsslachtoffers Jappenkamp (SVJ).

ABN-AMRO: NL97ABNA 0405995903
BIC - ABNANL 2A