HomePage
Archief
E-mail ons
Opsporing Verzocht

St.Vervolgingsslachtoffers Jappenkamp strijdt voor een rechtvaardige compensatie voor u en/of uw overleden familieleden.
Dit is de laatste kans!

Meldt u aan!

Attentie:
Ook u kunt onze Stichting ondersteunen door u als lid aan te melden. Het inschrijfgeld voor als u in Nederland bent bedraagt 35 Euro, voor buiten Nederland 45 Euro.

Dit zijn onze bankrekeningen

ABN-AMRO:
NL 97 ABNA 0 405 995 903
BIC - ABNANL 2A

Zorgt u ervoor dat wij over de navolgende gegevens beschikken:
Naam
Adres, postcode en woonplaats
Uw telefoonnummer
E-mailadres

Aanmelding overleden kampslachtoffer

Wilt u een reeds overleden echtgenoot/echtgenote of stief/pleeg- vader/moeder aanmelden bij de Stichting, maak dan het verschuldigde bedrag over en stel ons in kennis van de volgende gegevens.

Naam overleden kampslachtoffer Uw relatie tot overledene
Totaal aantal in leven zijnde (stief/pleeg)kinderen van het inmiddels overleden kampslachtoffer
Uw naam
Uw adres
Uw postcode
Uw woonplaats
Uw telefoonnummer
Uw e-mail adres

LEES VOORAF 'WAT IS HET SVJ'.

Na ontvangst van uw betaling ontvangt u een genummerd registratieformulier.
Gezien de grote aantallen post en betalingen kan de verwerking enige tijd duren. Wanneer u na twee maanden niets heeft gehoord, is er mogelijk wat fout gegaan bij de bank, de post of bij onze administratie.

Per e-mail:
info@svjappenkamp.nl

Helaas hebben wij onze postbus moeten sluiten. De kosten werden veel te hoog.
Gelukkig blijven wij bereikbaar: hier op onze website, via de contact-optie op de eerste bladzijde rechts boven.
Ook kunt u kijken op www.deindischekwestie.nl, voor het actuele nieuws. Wij hebben ons daarbij aangesloten om gezamenlijk akties te ondernemen richting Den Haag.

Maak van uw betaling geen zoekplaatje

SVJ ontvangt nogal eens een betaling zonder vermelding van adres
Wilt u bij uw betaling uw adres en de naam van de ingeschreven persoon niet vergeten te vermelden? Anders kunnen wij u geen registratiefomulier toesturen.

Helaas hebben wij onze postbus moeten sluiten. De kosten werden veel te hoog.
Per e-mail zijn wij bereikbaar:
info@svjappenkamp.nl

Gebruik nadat u bent ingeschreven altijd uw inschrijfnummer als u met ons correspondeert.

SVJ maakt werk van een rechtvaardige compensatie!

SVJ
ABN-AMRO:
NL97ABNA 0405995903
BIC - ABNANL 2A

Bijdrage
Nederland:
€ 35.- per persoon

Buitenland:
€ 45.- per persoon*

Indien u voor meerdere personen betaalt kunt u volstaan met ...
x € 45 + 1 x € 10.)

Copyright © 2001-2015 Stichting Vervolgingsslachtoffers Jappenkamp (SVJ).
ABN AMRO: NL 97ABNA 0405995903
BIC code ABNANL 2A

Site made and maintained by www.minturn.nl